alonganaz

Cuti Sekejap

In Peribadi on May 12, 2010 at 7:41 am

Dah lama rasanya aku tak menulis dalam blog ni. Minta maaf la kawan2, aku kesihatan kurang baik kebelakangan ni. Bukan sebab demam atau apa, tapi kena gangguan makhluk halus. Dalam 5 tahun ni dah 3 kali aku kena gangguan jin. Walaupun tak teruk sakit tu tapi kadang2 aku rasa sial gila, hilang keyakinan dan sebagainya. Jantung jangan cakap la berdebar macam mana, pantas jer setiap masa rasa macam nak mati pun ada.

Tapi ustaz cakap tu simptom jer gangguan makhluk halus ni. Nak kata aku lemah semangat tak juga tapi kalau dah nak turun penyakit nak buat macam mana anggaplah jer ni dugaan dari Allah SWT. Sekarang ni aku tengah guna pengubatan ruqyah. Mak aku cakap dari kecik aku memang ada pendamping. Dari mana datang aku taknak cerita biar jadi sejarah keluarga jer.

Ok la doakan yang terbaik untuk aku. Dah sihat sepenuhnya aku akan kembali menulis. Salam.

  1. […] dari kenduri disebabkan aku tak boleh tidur sebab masalah gangguan makhluk halus dalam badan aku belum pulih ( susah tidur malam ) maka aku layan astro channel 411 dengan harapan […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: