alonganaz

Wartawan Hiburan Ep 2

In Sindiran on March 22, 2010 at 2:01 pm

Kali kedua aku menulis pasal group ‘All Entertainment Reporters In Malaysia Sucks’ dan kali ni aku cuma nak tunjuk screen yang telah aku capture dari group tersebut.

Wartawan Pertama :

Komen Pengunjung :

Wartawan Kedua :

Komen Pengunjung :

Wartawan Ketiga :

Komen Pengunjung :

Komen Aku :

Wartawana hiburan memang patut dikritik jika etika kerja mereka dah melampaui batas ataupun privasi seseorang tetapi biarlah dengan cara berhemah.Ini yang aku lihat semuanya memberi komen yang tidak matang sehingga mencerca rupa paras, fizikal dan kekurangan setiap wartawan tersebut.

Kononnya artis dianiaya oleh para wartawan hiburan ni tapi kalau bukan kerana wartawan hiburan bolehkah artis mendapat populariti yang dimahukan..? Sekali lagi aku nak tegaskan aku bukan membela wartawan ni, sebab aku sendiri pun jelik dengan rancangan hiburan seperti melodi, terjah dan sebagainya.Cuma disini aku sangat tidak bersetuju bila paras fizikal wartawan ini juga dicerca dan dikritik.

Tanya pada diri sendiri, sudah cukup sempurnakah kita..? Cara mereka memberi komen seolah2 menggambarkan kemarahan dan kebencian yang sangat meluap pada wartawan hiburan.Entah2 hati kita lebih busuk seperti cara kita menulis diatas cuma kita tiada saluran media untuk menggambarkan betapa teruknya perangai kita seperti para wartawan hiburan diatas.

P/s : Sendiri mau ingat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: