alonganaz

Maknyah Pulak

In Cerita, Sindiran on March 21, 2010 at 12:50 pm

Hari tu aku dapat panggilan dari seseorang dan lemah lembutnya dia bertanya ‘ ini encik na*** ker..? ‘.Aku terkedu seketika sebab aku jadi keliru dengan jantina si pemanggil tu.Nak kata laki, tapi macam perempuan dan nak kata perempuan macam lelaki pula.Fikiran aku mula melayang memikirkan ini mungkin kerja kawan2 yang cuba mempermainkan aku.

Tapi sangkaan aku meleset, rupanya dia adalah wakil dari hospital *censored* yang memberi tawaran untuk aku buat ‘medical check up’ secara percuma.Disebabkan dia lupa memperkenalkan namanya, aku pun tanya nama dia dan dia membalas ‘panggil i shasha jer ok ‘. Dalam pemikiran aku dah dapat agak nama sebenar si shasha ni mesti shamsudin dan disebabkan mahu kelihatan vogue, dia menukarkan namanya ke shasha gitu.

Lepas buat tawaran, dia boleh pula bantai sembang benda lain dengan aku dan disebabkan aku seorang yang peramah aku layankan sahaja.Namun bila dah melalut aku mula rasa lain macam dan gelisah hinggakan peluh mula menitis.Selepas aku buat pengesahan temujanji dengan dia, aku terus letakkan telefon.

Mulanya malas aku nak buat ‘medical check up’ tapi disebabkan benda percuma dan mahu tahu jika aku ada penyakit aku pergi sahaja ke hospital tersebut dengan ditemani seorang rakan aku.Lagipun boleh tengok si shamsudin aka shasha tu secara ‘live’.Selepas 10 minit menunggu, dia pun tiba dan memperkenalkan diri.

Halamak, memang macam perempuan gayanya dengan skirt pendek dan jalan ala2 ratu kebaya tahun 60an.Sekali pandang memang agak bernafsu tapi dua kali pandang aku dah mula loya tekak dan seram sejuk.Mujurlah hari itu aku tidak diapa2kan oleh si manusia 2 alam tersebut.Bukan apa, sekarang kan banyak kes cabul dan rogol, jadi aku kenalah berhati-hati supaya tidak menjadi mangsa terbaru.Haha..๐Ÿ˜›

P/s : Golongan maknyah bagi aku adalah pendengar dan rakan yang baik, namun untuk skandal jauh sekali nyah ! Kontoversi disitu.Jangan la prejudis sesama manusia..๐Ÿ˜‰

  1. betul2…jgn salah tafsir b4 kenal..huhuhu
    cm knk2 upin ipin la plak..

Leave a Reply

