alonganaz

Menteri Pun Terkejut

In Isu Semasa on February 17, 2010 at 6:05 pm

Cuba lihat screenshot akhbar Utusan Malaysia yang aku capture hari ni.

Ditulis di situ menteri dalam negeri Dato Seri Hishammuddin terkejut dengan lambakan warga asing di Malaysia.Hai datuk seri, takkanlah baru nak terkejut..? Ataupun buat-buat terkejut..? Hari-hari rakyat mengadu masalah ni kat media takkan tak ambil tahu kot..

Yang kecoh negro kacau orang sambil bermaharajalela di kawasan perumahan..ataupun mat bangla berpeleseran dengan bau busuk kat KLCC ramai2 tu takkanlah tak sampai ke pengetahuan menteri kot..? Peliknya..

Bila dah lama esok, akan ada istilah Melayu Negro pula selepas Melayu Jawa, Melayu Bugis dan lain-lain.

PALOI..!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: