alonganaz

Lelaki Melayu Dari Mata Perempuan Melayu

In Kehidupan on February 17, 2010 at 5:51 pm

Aku tertarik dengan komen dari seorang pembaca yang aku rasakan mungkin berbangsa Melayu tapi mempunyai kekasih berbangsa asing iaitu Negro ataupun Timur Tengah.Mari kita baca komen dia mengenai tulisan aku sebelum ni tentang Pak Negro dan Arabs (LINK) yang aku capture di bawah.

2.
Menurut pembaca bernama Mizz ni lelaki Melayu ramai yang tak berguna, kerja tak seberapa,  akhlak tak ada dan duit pun tak ada.Aku seorang yang suka berfikir dan tidak marah pun bila dia merendahkan lelaki Melayu seperti aku ni (aku separuh Melayu..haha).Memang benar juga kata dia tentang Melayu..kita lelaki Melayu kena terima sahajalah kritikan dengan minda yang positif.

Cuma aku nak tanya pada cik Mizz..akhlak Pak Negro ngan Pak Arab ni baik sangat ker..? Kalau bab tak ada duit tu aku setuju la..sebab ramai yang berlagak ada duit jer lebih.

Apapun terpulang pada korang la nak buat penilaian.Haha.Whateva la Nigga and those arab sandniggers..!

  1. siall 2 masuk malaysia jual dadah bolehlah kaye……
    ape nak dihairankan…..

  2. ade positive.. ade jgk negative ape yg Mzz tu ckp..

  3. ade positive.. ade jgk negative..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: