alonganaz

Mana Lebih Binatang..?

In Kehidupan on October 23, 2009 at 6:16 am

Dua gambar dibawah ni adalah gambar singa dan gajah tengah sedap2 atau bahasa lembutnya mengawan.Dah nama pun binatang..dia nak sedap2 pun bukan kira tempat..atas padang rumput pun jadi.Habis takkan dia nak sewa hotel..

Binatang Mengawan

animal_elephant1-640

TAPI..yang peliknya dua ekor ‘BINATANG’ kat bawah ni jenis apa pulak..? Nak kata babi pun tak..tenuk pun tak.Tapi dia ‘mengawan’ pun atas rumput gak..siap pakai tudung lagi.Haha

buat-maksiat

dsc_0230

P/s : Weh brader..kalau kau nak berjimak ngan betina pun pergi la cari hotel..! Sengkek sangat ker..? Ko tak malu ke kalau orang tua..budak kecik tengok perangai korang yang macam binatang ni.Apa barang setakat pegang2..alang2 dah perangai serupa binatang..baik ko bogel lepas tu bersetubuh kat situ gak.Baru binatang brader..


Shamelin2u.com

  1. woo..
    awek baju merah tuh pakai thong kut.

    p/s: naz nanti kasi aku gambar die.
    aku nak zoom. hahaha.

  2. tak payah tunggu padang mahsyar nak tunjuk bukti buat maksiat.. skarang pon orang dah bole tengok..

  3. na`uzubillahhhhh…….bkn remaja jer org tua zaman skng pn 2×5……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: