alonganaz

Mimpi

In Peribadi on October 20, 2009 at 4:20 pm

Pada awal aku wujudkan blog ni adalah untuk menulis kisah peribadi aku sama seperti para bloggers yang lain tapi ada beberapa isu yang aku rasa menarik untuk dikongsi jadi aku pun menulis tentang isu tersebut.Sekarang aku cuba menjadikan blog ini sebagai blog peribadi aku semula tapi aku tetap akan selitkan beberapa kisah dan pengetahuan yang aku rasa boleh dikongsi bersama.

Tidak seperti waktu mula aku menulis blog..aku banyak idea dalam kepala untuk dicurahkan pada blog aku ni.Tapi semenjak 2-3 hari ni ada beberapa perkara yang merunsingkan aku sehingga menyebabkan idea aku banyak yang tersangkut.Apa sebabnya biar aku sahaja yang tahu.

Lepas aku berhenti belajar banyak benda yang mengubah hidup aku berlaku..dah tak semeriah dahulu.Hidup aku berubah dalam sekelip mata..dan putaran hidup aku setiap hari hanya berulang pada benda yang sama.Tapi ada sesuatu yang membuatkan hidup aku sekarang ni ceria sedikit..apa maksud aku biar aku sahaja yang tahu.

Bila dikenang balik rasa macam sebuah cerita dongeng..sekadar boleh bermimpi tapi nak harap mimpi jadi realiti tu agak sukar.Malam aku sekarang sudah berubah sedikit sebanyak walaupun hanya melihat dari jauh dan aku mula bermimpi alangkah indahnya jika aku mempunyai kebolehan ke tempat yang jauh dalam sekelip mata.

Biarlah..mana tahu nanti mimpi aku boleh jadi realiti.Masa hadapan apa yang akan terjadi bukan siapa pun akan tahu..

Jiwa kacau tapi tetap gembira.

Dreams

  1. bagus naz.
    aku suka ko dah start serius dgn blog ni.
    kawan pun ramai nanti.
    kena lak awek lagi ramai jadi blogger.
    hahaha.

Leave a Reply

