alonganaz

Fotografi Bukit Tinggi

In Peribadi on October 20, 2009 at 5:54 am

Pada 10 Oktober 2009 lalu aku bersama tiga orang rakan aku telah ke Bukit Tinggi..Pahang untuk bercuti disamping mencuba kamera baru rakan aku disana.Pada pagi sabtu tersebut jam 10.20am kami bertolak ke Bukit Tinggi dengan perasaan yang riang ria seperti kanak2 ribena.

Berikut adalah hasil kerja aku yang baru mahu berjinak dengan bidang fotografi.Sekarang kan dah bidang fotografi tengah menjadi kegilaan..jadi aku pun turut jadi gila dengan fotografi..cuma jangan hangat2 tahi ayam..atau terikut dengan orang lain sudahlah.

Taman Jepun
Salah satu dekorasi berkonsepkan taman Jepun iaitu air terjun mini.

Keluarga Bahagia
Si bapa mengambil gambar anaknya..aku pula mengambil mereka sekeluarga tanpa disedari mereka.

Bunga
Entah kenapa aku ambil gambar bunga ni pun aku tak tahu..mungkin sebab dia menarik kot.

Bukit Tinggi
Senibina berkonsepkan seni Inggeris di Bukit Tinggi.

Awek Jepun
Maaflah beb..awek Jepun ni aku dah ‘booking’ dulu.haha.

P/s : Itu sahajalah..malas aku nak upload banyak2.

  1. nice photos naz..mmg ramai sgt dh skrg ni bdk2 berjinak dgn photography ni, termasuk la ewa..🙂 cume ewa x pndai lg dgn camera setting..🙂

  2. perghhh …pic awex jepun tu mmg terbaik r..hahaha

  3. perghhh…pic awex jepun tu mmg terbaik r..hahhaa

  4. nanti kite gi lagi bro…hahaha…
    kali ni klo dpt bergambar ngan awex jepun lg best..aku rasa hritu dia period kot tu mcm smbong je..hahaha

  5. […] October 22, 2009 by alonganaz Kali ni aku nak sambung cerita aku mengenai sesi perjalanan fotografi di Bukit Tinggi.Dibawah adalah gambar2 sambungan daripada gambar terdahulu. (LINK) […]

Leave a Reply

