alonganaz

Minah Rempit

In Kehidupan on October 7, 2009 at 6:26 am

Nama BF i naz tau..

Bila tengah memandu di Jalanraya golongan mat rempit adalah antara golongan yang agak menjengkelkan aku kerana cara pemanduan mereka ibarat bapak dia punya jalan.Selain daripada cara pemanduan mereka..ada suatu yang menarik perhatian aku tentang mereka iaitu minah rempit.

Minah rempit ibarat penyeri kepada golongan mat rempit..bagai irama dan lagu tak dapat dipisahkan.Kehadiran mereka ibarat bidadari turun dari kerajaan rempit di kayangan untuk menghiburkan golongan mat rempit kala malam minggu menjelma di taman syurga dunia dataran merdeka.

Sesuatu yang menghairankan aku tentang gelagat minah rempit ketika diatas motor ialah sikap mereka yang suka memacak atau terlebih tonggeng ketika membonceng.Kadang2 mengghairahkan..kadang2 menjengkelkan.Ini juga mungkin salah satu punca kemalangan di jalanraya akibat pemandu lain yang sedang memandu..terpandangkan bontot minah rempit ni sehingga menimbulkan fantasi yang bukan2 sehingga lupa mereka tengah memandu.Jadi punca kemalangan salah satunya adalah kerana terlebih ghairah akibat terpandangkan bontot minah rempit.

Jadi kepada minah rempit..tak payahlah nak over sangat tonggeng..hampeh tau tak.Cuba korang buat rilek jer atas motor tu..ke sakit pinggang ketika membonceng sehingga menyebabkan struktur tidak normal pada tulang belakang korang..? Haha.

Tak minat cerita Remp-It..sampah..! Hehe.

  1. btol beb!! aku sokong..dorg ni x pk agaknye jd lauk mat2 rempit..bila da kene baru tau nyesal, tp ada yg kene nk lg..bodoh btol..klw aku jd pm confirm aku hapuskan motor2 kapcai kt m’sia ni..dah la byk kemalangan kt m’sia ni..pastu kesian gadis2 melayu ni asik jd lauk je..yg mat rempit plak sbuk booking hotel besi..bodoh btol ank2 melayu skang ni..bg golongan miskin lantak korg la xde transport..yg penting kerajaan dah sedia kn mcm2 perkhidmatan di m’sia ni..korg isi myk motor rm3, baik korg naik bas lg safe..klw kt kampung, pandai2 la korg naik basikal..klw rasa lambat, beli je basikal ada enjin..hahaha ;]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: