alonganaz

Mari Mengenali Pelajar Arab dan Afrika

In Kehidupan on October 6, 2009 at 3:29 pm

Antara isu yang menarik dan sedang kecoh sekarang ni adalah isu kebanjiran pelajar Arab dan Afrika.Berbanding pelajar dari Indonesia yang lebih berbudi bahasa..mereka ini tidak seberapa rapat dengan pelajar2 Melayu melainkan segelintir pelajar perempuan Melayu yang mendambakan kekasih hati berwajah Christiano Ronaldo dan Kanye West versi timur tengah.

Semasa tahun 2005..mula2 aku menjejakkan kaki di kolej ikram..bilik hostel dihadapan aku adalah bilik pelajar dari Afrika.Aku cuba menjadi peramah dengan cuba menegur beliau untuk pertama kali..ayat aku ialah ‘Hey..what’s up Nigga’.Terus nigga tersebut mengatakan aku biadap dan itulah kali pertama aku tahu yang perkataan Nigga adalah perkataan yang biadap jika diungkapkan oleh orang yang lain dari bangsa mereka.

Namun akhir2 ini aku lihat sudah semakin ramai pelajar dari Arab dan Afrika ini.Budaya yang dibawa oleh mereka kadangkala sangat menjengkelkan.Apabila lepak di cafe mereka akan bersembang sehingga kedengaran satu daerah Bangi.Apabila mereka bersalam..kuat sehingga PLEPAP bunyinya sambil berlaga2 pipi.

Lebih pelik ada yang memakai cermin mata hitam diwaktu malam dan berjalan dengan angkuhnya..mungkin mahu menjadi Gangster West Side akibat pengaruh Snoop Dog dan Ice Cube.Kita melihat pak arab mempunyai imej Islam yang bersih tetapi kebanyakkannya tidak di Malaysia..lihat sahaja disko di KL penuh dengan puak mereka.Cuma mereka tidak tahu tarian shuffle sahaja..kalau tidak mungkin akan ada kumpulan Arabian Hardstyle Republic.

Berkata tentang makanan..mereka mempunyai selera yang sama dengan buaya bujang senang di sarawak ataupun biawak komodo.Rasanya sebaldi nasi tidak cukup untuk mereka yang menggemari kambing.Mengenai perwatakan mereka pula..ada rakan2 perempuan aku yang mengatakan pak arab dan negro ini lebih baik dari lelaki Melayu.Mungkin ada kebenarannya..cuma aku tidak setuju apabila mereka terlalu percaya dengan pak arab ni.

Pernah ada seorang Arab yang lepak dibilik aku dengan bangga menceritakan bagaimana dia dapat meniduri seorang gadis Melayu..sambil ditangannya sibuk membalut kertas berisikan daun ganja.Mahu sahaja aku sepak muka pak arab tu laju2 tapi dah dia datang cara baik nak buat macam manakan.Mulut mereka memang manis..hingga siapa yang mendengar akan terpedaya.Mungkin ada alasan lain..dengan makanan kegemaran seperti kambing..rasanya itu memberikan mereka kuasa pecutan yang tinggi di ranjang berbanding lelaki Melayu.

Whateva la nigga..u got ur style..i got my style too yaw..! *sigh* Habibi ya habibi.

Yeah Bro..? U want some green..! That some holy shit..!

Aku Bukan Racist mahupun Klu Klux Klan ok..!!

  1. bodo punye pompuan melayu…. tade hal nak cari arab ke nigga ke tapi jgn smpi bagi body…. last2 banyak melayu kacok xde bapak. bodos…

  2. betul bro aku bersetuju dgn hang,tgk rupa cam cerdik tp bangang nak mampus,baru kena ayat ngan pelajar2 luar dah lemas x tentu hala.pikir biar panjang,jgn kapla dah bonjol baru nak terngadah.

  3. Skarang dah ada kondom bro. Lol. Tapi aku nak cakap…

    Kenapa laki Melayu tak perangai elok sikit?
    Jangan asyik kumpul kat tepi longkang/tangga pastu jerit2 kat budak perempuan. Konfirm korang tak laku. Foreigner tengok diorang gelak kan kiter.

    Tapi aku memang tak paham daya tarikan negro. Kulit hitam abis…peh. Muka pecah rumah. Badan jer cantik lain hancoh. Apa yang hensem tentang laki kulit itam?? Tak hensem langsung kan? Somebody tell me?

  4. bodoh la ko ni….. batang ko x cukup panjang, psl tu orang arab jadi pilihan. hahahahaha

Leave a Reply

