alonganaz

Perjalanan Baru

In Kehidupan on September 28, 2009 at 4:40 am

Syukur alhamdulillah pada bulan Ramadhan yang lepas aku berjaya menghabiskan rukun islam yang keempat.Namun hari raya disambut aku sekeluarga dalam suasana yang penuh dengan sederhana.Memang aku gunakan masa cuti yang ada dengan sebaik-baik yang mungkin.

Lagipun kehidupan aku dah tak macam dulu,boleh kesana-sini berfoya-foya dengan rakan sampai tak kira waktu.Sekarang aku dah ada tugas dan tanggungjawab yang kena diutamakan.Waktu untuk berhibur pun cuma untuk hujung minggu itupun kadang-kadang aku gunakan untuk isi waktu mana yang patut untuk aku buat duit.

Rasanya tak perlu tunggu tahun baru aku nak pasang azam untuk berubah.Bagi aku bila ada niat dan matlamat yang baik kena dimulakan sekarang..bukan untuk ditangguh-tangguh atau jadikan tahun baru sebagai alasan untuk berubah.

Aku sekarang memang nak berubah kearah yang lebih baik..selain untuk diri sendiri juga untuk buktikan pada orang lain terutama mereka yang pernah memandang serong pada aku tanpa usul periksa.Memang fitnah tu sesuatu benda yang dahsyat dan sukar untuk diterima.

Itu sahajalah untuk sekarang.

Ada kerja nak buat..da~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: